Consum (OMIC)
Els serveis municipals relacionats amb el consum al nostre municipi estan centralitzats a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Assessorament i informació i acompanyament i tramitació de reclamacions, a més de xerrades, consells i formació en la matèria són alguns dels serveis que s’ofereixen sempre amb l’objectiu d’orientar i ajudar les persones consumidores i usuàries en l’adequat exercici dels seus drets i en el foment d'actituds crítiques i responsables en aquest àmbit.
OMIC
Estiu 2025
Oficina tancada del 21 de juliol al 17 d’agost (ambdós inclosos).
Podeu enviar un correu electrònic a omic@staperpetua.cat per qualsevol dubte i/o consulta. També podeu presentar reclamacions mitjançant la Seu Electrónica, que es gestionaran a la tornada del servei.
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Atenció al públic de 9 a 14 h:
- Per telèfon 935 743 234
- Per e-mail: oac@staperpetua.cat, només per a consultes (no vàlid per presentar documents).
- Presencialment: Avinguda de Santiga, núm 7. Tot i que per rebre atenció presencial no cal disposar de cita prèvia, és recomanable per a determinats tràmits. Per demanar una cita prèvia:
- Per internet a la pàgina de sol·licitud, o bé trucant per telèfon, al 935 743 234
- Us recomanem que abans de la vostra visita, accediu al CATÀLEG DE TRÀMITS del web per tal d’obtenir la informació necessària per fer la vostra gestió.
Contingut relacionat
Notícies
Plans, campanyes i programes