OMIC
Des del divendres 27 de setembre us atendran a avinguda Santiga núm. 7.
Durant aquest període queda suspès el servei de cita prèvia i les atencions presencials i telefòniques als consumidors.
Podeu enviar un correu electrònic a omic@staperpetua.cat per qualsevol dubte i/o consulta. També podeu presentar reclamacions mitjançant la Seu Electrónica, que es gestionaran a la tornada del servei.
Qualsevol consulta urgent relacionada amb Consum, es pot adreçar al telèfon 012 de la Generalitat per contactar amb l’Agència Catalana de Consum.
(Horari habitual
Atenció telefònica de DL a DV de 10 a 13 h
Per atenció presencial cal demanar cita prèvia: telemàticament (CP-OMIC), al nostre telèfon 935743234 o al correu omic@staperpetua.cat)
L'OMIC (Oficina Municipal d’Informació al Consumidor) és un servei gratuït que l'Ajuntament presta a tota la ciutadania i empreses de Santa Perpètua de Mogoda. El servei informa, orienta i assessora als ciutadans/es en la defensa dels seus drets com a persones consumidores i usuàries en l’adquisició de bens i utilització de serveis. A més, informa als establiments i empreses sobre els seus drets i deures com a proveïdors de bens i serveis i rep i tramita les queixes, reclamacions, i denúncies de consumidors i usuaris i remetre-les als organismes corresponents. L'OMIC també és l'encarregada de realitzar mediacions en les reclamacions, buscant un acord satisfactori entre ambdues parts i de fer tasques d’educació i formació en matèria de consum.