Govern Obert i Transparència
El Servei de Govern Obert i Administració Electrònica, neix al mandat 2019-2023. Té un caràcter transversal i impulsa polítiques per al conjunt de l’organització i presenta unes característiques que el diferencien de la resta de l’estructura organitzativa. Es situa a un nivell estratègic i col·labora amb les unitats i serveis funcionals. Les seves funcions són el disseny, planificació i avaluació de polítiques vinculades amb la transparència, el rendiment de comptes, les dades obertes i l’Administració electrònica, i la col·laboració en la implantació de les seves concrecions en cada àmbit sectorial.
Les unitats que configuren el servei de Govern Obert i Transparència són les unitats de Informàtica (TIC) i Atenció Ciutadana, a més de comptar amb els àmbits de Govern Obert i Administració Electrònica i l'Arxiu Municipal.
Serveis a la ciutadania
Els principals serveis orientats a la ciutadania són:
- Garantir la transparència municipal a través del portal de transparència
- Garantir el dret d'accés a la informació
- Dades obertes al Portal de transparència i al web de dades obertes.
- Disseny de polítiques de participació electrònica i sessions electròniques d’òrgans col·legiats.
- Portal de seu electrònica: Accés a tramitació i carpeta ciutadana.
- Avaluació de polítiques públiques i rendiment de comptes.