Consum (OMIC)
Si sembla fake...
Regidoria/es
Trà mits
Plans, campanyes i programes
Directori
Documentació
Els serveis municipals relacionats amb el consum al nostre municipi estan centralitzats a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Assessorament i informació i acompanyament i tramitació de reclamacions, a més de xerrades, consells i formació en la matèria són alguns dels serveis que s’ofereixen sempre amb l’objectiu d’orientar i ajudar les persones consumidores i usuàries en l’adequat exercici dels seus drets i en el foment d'actituds crítiques i responsables en aquest àmbit.
Atenció a la ciutadania
OMIC
Podeu enviar un correu electrònic a omic@staperpetua.cat per qualsevol dubte i/o consulta. També podeu presentar reclamacions mitjançant la Seu Electrónica, que es gestionaran a la tornada del servei.
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Atenció al públic de 9 a 14 h:
- Per telèfon 935 743 234
- Per e-mail: oac@staperpetua.cat, només per a consultes (no vàlid per presentar documents).
- Presencialment: Avinguda de Santiga, núm 7. Tot i que per rebre atenció presencial no cal disposar de cita prèvia, és recomanable per a determinats tràmits. Per demanar una cita prèvia:
- Per internet a la pàgina de sol·licitud, o bé trucant per telèfon, al 935 743 234
- Us recomanem que abans de la vostra visita, accediu al CATÀLEG DE TRÀMITS del web per tal d’obtenir la informació necessària per fer la vostra gestió.
NotÃcies
Contingut relacionat
NotÃcies
Plans, campanyes i programes
Enllaços
Guia de consum per a la gent gran (pdf) Elaborada per l’Agència Catalana del Consum, amb la voluntat de facilitar consells, pautes i recomanacions que puguin ajudar la nostra gent gran a tenir unes relacions de consum més segures, tot evitant possibles fraus i enganys.
Associacions de consum Llistat
Comerç i Consum Diputació de Barcelona
Agència Catalana del Consum Generalitat de Catalunya