Consum (OMIC)
Els serveis municipals relacionats amb el consum al nostre municipi estan centralitzats a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Assessorament i informació i acompanyament i tramitació de reclamacions, a més de xerrades, consells i formació en la matèria són alguns dels serveis que s’ofereixen sempre amb l’objectiu d’orientar i ajudar les persones consumidores i usuàries en l’adequat exercici dels seus drets i en el foment d'actituds crítiques i responsables en aquest àmbit.
OMIC
Qualsevol consulta urgent relacionada amb Consum, es pot adreçar al telèfon 012 de la Generalitat per contactar amb l’Agència Catalana de Consum.
- Horari habitual:
Atenció telefònica de DL a DV de 10 a 13
Per atenció presencial cal demanar cita prèvia: telemàticament (CP-OMIC), al nostre telèfon 935743234 o al correu omic@staperpetua.cat)
Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Atenció al públic de 9 a 14 h:
- Per telèfon 935 743 234
- Per e-mail: oac@staperpetua.cat, només per a consultes (no vàlid per presentar documents).
- Presencialment: Avinguda de Santiga, núm 7. Tot i que per rebre atenció presencial no cal disposar de cita prèvia, és recomanable per a determinats tràmits. Per demanar una cita prèvia:
- Per internet a la pàgina de sol·licitud, o bé trucant per telèfon, al 935 743 234
- Us recomanem que abans de la vostra visita, accediu al CATÀLEG DE TRÀMITS del web per tal d’obtenir la informació necessària per fer la vostra gestió.
-
13-oct.-2025 Campanya informativa de consum als comerços
-
08-nov.-2024 Torna el cicle de Xerrades sobre Seguretat i Consum
Contingut relacionat
Notícies
Plans, campanyes i programes
- 16ª Xerrades de Seguretat i Consum 11-11-2025
- 16ª Xerrades de Seguretat i Consum 19-11-2025
- 16ª Xerrades de Seguretat i Consum 27-11-2025