Consum (OMIC)
Els serveis municipals relacionats amb el consum al nostre municipi estan centralitzats a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Assessorament i informació i acompanyament i tramitació de reclamacions, a més de xerrades, consells i formació en la matèria són alguns dels serveis que s’ofereixen sempre amb l’objectiu d’orientar i ajudar les persones consumidores i usuàries en l’adequat exercici dels seus drets i en el foment d'actituds crítiques i responsables en aquest àmbit.
OMIC
Horari
Atenció telefònica de DL a DV de 10 a 13 h
Per atenció presencial cal demanar cita prèvia: telemàticament (CP-OMIC), al nostre telèfon 935743234 o al correu omic@staperpetua.cat
L’OMIC organitza una xerrada per a infants sobre consum responsable 09.03.2023
Dues xerrades i una carpa informativa formen la programació d’enguany de la dotzena Setmana del Consum, que organitza la Regidoria de Consum amb motiu de la celebració del Dia mundial de les Persones Consumidores, que es commemora el 15 d’aquest mes.
L’OMIC va atendre l’any passat 776 consultes i va obrir 367 expedients de reclamació 15.02.2023
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) fa més de 30 anys que ofereix als perpetuencs un servei d’assessorament i orientació en la defensa dels seus drets com a consumidors.