Els serveis municipals relacionats amb el consum al nostre municipi estan centralitzats a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Assessorament i informació i acompanyament i tramitació de reclamacions, a més de xerrades, consells i formació en la matèria són alguns dels serveis que s’ofereixen sempre amb l’objectiu d’orientar i ajudar les persones consumidores i usuàries en l’adequat exercici dels seus drets i en el foment d'actituds crítiques i responsables en aquest àmbit.

  • Logotip OMIC OMIC

    Benvolguts/des,

    Us informem que l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) romandrà tancada del 25 de juliol al 21 d’agost (ambdós inclosos).

    Durant aquest període queda suspès el servei de cita prèvia i les atencions als consumidors, qualsevol consulta relacionada amb Consum la podeu adreçar al telèfon 012 de la Generalitat per contactar amb l’Agència Catalana de Consum Consultes i reclamacions. Agència Catalana del Consum (gencat.cat).

    També podeu facilitar al correu electrònic omic@staperpetua.cat i a partir del 22 d’agost tornarem a ser operatius i a gestionar les reclamacions que ens arribin.

    935 743 234
Notícies
+