Borsa de Treball
Què és?
És un servei que treballa per a posar en contacte les persones que cerquen feina i la demanda de les empreses. Compta amb el Suport de la Xarxa de Serveis Locals d’Ocupació (XALOC) de la Diputació de Barcelona
A qui s'adreça?
- A la població en edat laboral, en situació d’atur o bé que cerca millora de l’ocupació.
- A les empreses que cerquen personal, per a més informació: Selecció i contractació de personal
Com accedir?
Les inscripcions es faran de forma presencial a la recepció del Centre de Desenvolupament Local de dilluns a divendres de 8h a 15h.
- Cal emplenar i imprimir un formulari que podeu descarregar aquí o bé sol·licitar-ho a la recepció.
- Aportar la següent documentació:
- Fotocòpia DNI i fotografia
- Fotocòpia DARDO (full d'inscripció al SOC com a demandant de feina)
- Vida laboral
- Currículum personal
- Realitzar entrevista tècnica
Pots realitzar el tràmit per accedir a la Borsa de Treball Municipal online omplint el següent formulari:
- Inscripció com a demandant d’ocupació (català)
- Inscripción como demandante de ocupación (castellano)
Si ja esteu inscrits/es i necessiteu actualitzar o modificar les vostres dades, podeu emplenar el formulari d’actualització de dades o bé sol·licitar-ho a la recepció. El podeu enviar per email a insercio@staperpetua.cat adjuntant el vostre currículum personal actualitzat.
Per a més informació podeu contactar amb la Borsa de Treball a insercio@staperpetua.cat o bé trucant al 93 544 61 63
► Si ets una empresa i cerques personal posem a la teva disposició el servei d'intermediació