Oficines municipals
El principal servei d'atenció de l'Ajuntament, és l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), però depenent del tema que vulgueu tractar, us podeu adreçar als següents serveis:
- OMIC
Horari
Atenció telefònica de DL a DV de 10 a 13 h
Per atenció presencial cal demanar cita prèvia: telemàticament (CP-OMIC), al nostre telèfon 935743234 o al correu omic@staperpetua.cat - Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Atenció al públic de 9 a 14 h:
- Per telèfon 935 743 234
- Per e-mail: oac@staperpetua.cat, només per a consultes (no vàlid per presentar documents).
- Presencialment: Pl. De la Vila, num 6. Tot i que per rebre atenció presencial no cal disposar de cita prèvia, és recomanable per a determinats tràmits. Per demanar una cita prèvia:
- Per internet a la pàgina de sol·licitud, o bé trucant per telèfon, al 935 743 234
- Us recomanem que abans de la vostra visita, accediu al CATÀLEG DE TRÀMITS del web per tal d’obtenir la informació necessària per fer la vostra gestió.
- Pavelló Municipal d'Esports
Horari de dilluns a divendres de 8 a 18.30 h (oficines). Setmana Santa, Nadal i juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8 a 14 h.
Darrera actualització: 27.06.2023 | 09:56
Darrera actualització: 27.06.2023 | 09:56