Les xarxes socials s'han convertit en eines fonamentals per a la comunicació i interacció amb la ciutadania. Ofereixen una plataforma on l'Ajuntament pot informar, escoltar, interactuar i connectar-se amb els ciutadans de manera directa i immediata. Per a l'Ajuntament de Santa Perpètua, aquestes plataformes són essencials per promoure la transparència, la participació ciutadana i el compromís amb la comunitat.
La política de l'Ajuntament de Santa Perpètua pel que fa a les xarxes socials és limitar la seva presència en nombre de comptes i encabir els continguts en els perfils generalistes evitant la disgregació d'informació i la segmentació de la població.
L'Ajuntament disposa d'una Guia de Xarxes Socials, d'aplicació per a tots els seus comptes i un mapa de xarxes on identifica la oficialitat de la seva presència als diferents canals.
L'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda obre un canal de difusió propi a WhatsApp, la principal eina de missatgeria instantània. La funcionalitat permet difondre de forma ràpida, senzilla i privada continguts d'interés per a la ciutadania. També facilita que aquesta informació oficial es pugui compartir ràpidament i arribi a molta més gent.
El nou canal de WhatsApp serà l'únic perfil institucional de l'Ajuntament de Santa Perpètua en aquesta plataforma i s'hi emetrà amb regularitat informació de nous serveis, ajuts i tràmits, notícies rellevants i avisos o alertes de protecció civil.
Per rebre les novetats de l'Ajuntament de Santa Perpètua cal:
Els canals de WhatsApp són una eina de comunicació unidireccional perquè els usuaris puguin seguir de forma privada allò que els interessa.
El mapa de xarxes que a continuació es detalla inclou les xarxes oficials de titularitat de l'Ajuntament de Santa Perpètua.
Data darrera actualització: juliol 2024.