Rebuda institucional al delegat del Front Polisari a Catalunya

Dimarts, 23 de juny de 2026

L'alcalde de Santa Perpètua, Joan Carles Mingueza, ha mantingut una trobada amb el delegat del Front Polisari a Catalunya,  Mohamed Salem Laabeid.

L'acte s'ha celebrat aquest dilluns 22 de juny a l'Ajuntament de Santa Perpètua i ha comptat amb la participació del regidor de Cooperació i Drets Humans, Sergi Hernández, així com Manel Llord i Jero Pazo representants d'SPSolidàira, ongd solidària amb la causa sahrauí.

Durant la recepció, s’ha destacat la trajectòria històrica de col·laboració entre Santa Perpètua i el poble sahrauí, mitjançant projectes solidaris i iniciatives locals que enforteixen els vincles institucionals i humans entre ambdós pobles. SPSolidària va destacar els projectes de codesenvolupament realitzats als campaments de refugiats sahrauís com el Centre Materno infantil, el molí de gra o l’escola taller de costura que compten amb la subvenció de l’Ajuntament de Santa Perpètua. El consistori ha reiterat el seu suport a les accions de sensibilització i cooperació per millorar les condicions de vida de les persones refugiades als campaments sahrauís.

Darrera actualització: 23.06.2026 | 11:02