Prop de 500 infants prendran part als casal d'estiu i als campus esportius

Dilluns, 22 de juny de 2026

Amb la finalització del curs escolar comencen les activitats d’estiu programades per l’Ajuntament amb una gran acollida per part de les famílies.

Prop de 500 infants i joves participen enguany al Casal d’Estiu, Campus Esportiu i de Hip Hop.

Un total de 213 infants participaran en les properes setmanes en els Casals d’Estiu organitzats per l’Ajuntament de Santa Perpètua. Els centres d’interès estan relacionats aquest any amb missions espacials. A través de jocs, experiments i reptes d’equip, els infants fins a 4art de Primària es convertiran en astronautes exploradors, mentre que els de 5è i 6è viuran aventures espacials plenes d’acció, cooperació i diversió.

Avui 22 de juny comencen les activitats que es desenvoluparan a les escoles La Florida i Santa Perpètua fins al 24 de juliol. En total, participaran al Casal de la Florida 51 infants i 172 han optat pel Casal que es farà a l’escola Santa Perpètua. La majoria de famílies han optat per l’horari de matí i la primera i la darrera setmana seran les que menys participació tindran amb uns 160 infants entre ambdós casals.

Pel que fa a l'oferta esportiva, un total de 250 escolars participaran en el Campus esportiu i en el Campus de hip-hop que es farà a les instal·lacions esportives municipals. En el campus faran esports d’equip (futbol sala, bàsquet, vòlei i handbol), tradicionals (bitlles catalanes, petanca) o activitats aquàtiques, entre d’altres.

Darrera actualització: 22.06.2026 | 09:21