L'OAC estrena servei de cita prèvia a través del web municipal
L'Ajuntament de Santa Perpètua ha posat en marxa un nou servei de cita prèvia per internet per realitzar trà mits presencials a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). Aquest nou sistema, que ja està disponible a través del web municipal staperpetua.cat permet a la ciutadania tenir autonomia per triar dia i hora entre les dates disponibles per a la gestió de qualsevol dels trà mits que es porten a terme des de l'OAC de manera presencial. L'objectiu és millorar l'atenció, l'eficiència, la rapidesa i la comoditat de les persones usuà ries, que només accedint al web podran seleccionar el dia i l'hora disponible que més s'ajusti a les seves necessitats i concertar la visita. El nou sistema també permet consultar i anul·lar la cita demanada. En cas de necessitar realitzar més d'una gestió s'ha de demanar cita prèvia per a cada trà mit. Fins ara, per demanar cita prèvia a l'OAC es podia realitzar a través del telèfon 93 574 32 34 (Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14h). Aquesta modalitat també es manté activa L'OAC recorda que si es disposa d'un certificat digital es poden efectuar molts trà mits de forma telemà tica a través de la Seu Electrònica.
Aquest nou sistema és un pas més en el desplegament de l'administració electrònica que realitza l'Ajuntament que també ha posat en marxa un nou portal de Seu Electrònica. El nou apartat disposa d'un catà leg de 138 trà mits on la ciutadania pot realitzar consultes, registres i trà mits de manera telemà tica. Es pot accedir a través del web www.seu.staperpetua.cat.