L'equip del SÃndic rep sis queixes i una consulta durant la seva visita telemà tica a Santa Perpètua
El SÃndic de Greuges va rebre un total de sis visites en el seu desplaçament telemà tic a Santa Perpetua que es va realitzar el 7 i 8 de juliol. Les persones,que va ser ateses per l’equip del SÃndic mitjançant trucada telefònica o videotrucada, van presentar sis queixes i van formular una consulta. Les problemà tiques plantejades van estar vinculadest, entre d’altres, a temes relacionats amb consum (gas i electricitat), salut i molèsties per soroll. Tres de les sis queixes presentades anaven adreçades a l'Ajuntament de Santa Perpètua, segons ha informat l’Oficina del SÃndic.
Aquesta presència del SÃndic de Greuges de Catalunya s'emmarca en el conveni signat amb l’Ajuntament de Santa Perpètua amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. En el marc d’aquest acord, l’Oficina es desplaça habitualment dos cops a l’any, una en horari de matà i una altra en horari de tarda per facilitar el servei a la ciutadania del municipi.
Â
El SÃndic de Greuges ha rebut un total de sis visites en el seu desplaçament telemà tic a Santa Perpetua que es va realitzar el 7 i 8 de juliol. Les persones,que va ser ateses per l’equip del SÃndic mitjançant trucada telefònica o videotrucada, van presentar sis queixes i van formular una consulta. Les problemà tiques plantejades van estar vinculadest, entre d’altres, a temes relacionats amb consum (gas i electricitat), salut i molèsties per soroll. Tres de les sis queixes presentades anaven adreçades a l'Ajuntament de Santa Perpètua, segons ha informat l’Oficina del SÃndic. Aquesta presència del SÃndic de Greuges de Catalunya s'emmarca en el conveni signat amb l’Ajuntament de Santa Perpètua amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. En el marc d’aquest acord, l’Oficina es desplaça habitualment dos cops a l’any, una en horari de matà i una altra en horari de tarda per facilitar el servei a la ciutadania del municipi.