L'equip de la Síndica rep nou comunicacions en la seva atenció a Santa Perpètua

Dimarts, 11 de novembre de 2025

L’equip de la Síndica de Greuges ha rebut un total de nou trucades o videotrucades en la seva atenció telemàtica a Santa Perpètua que va realitzar aquest dilluns 10 de novembre.

Les persones ateses per l’equip de la Síndica han presentat una queixa i han fet vuit consultes. Les problemàtiques plantejades han estat, entre altres, temes relacionats amb la salut, medi ambient i justícia.

Aquesta ha estat la segona visita a Santa Perpètua aquest any 2025. En la primera, realitzada al març, l’equip va rebre cinc visites presencials i set trucades o videotrucades en la seva atenció al Centre Cívic Can Folguera. Les persones ateses per l’equip de la síndica van presentar quatre queixes i van realitzar vuit consultes. Les situacions plantejades es relacionaven amb temes de salut, medi ambient, facturació de subministraments bàsics i mobilitat.

L’objectiu d’aquest servei és apropar la tasca del Síndic a la ciutadania i garantir la defensa dels seus drets des de la proximitat.

Darrera actualització: 11.11.2025 | 10:30