L'Ajuntament projecta una pista esportiva al parc de Pere Bufí
Un grup de joves de Centre Vila va reclamar aquesta instal·lació
L’Ajuntament de Santa Perpètua ha presentat a un grup de joves de Centre Vila el projecte de construcció d’una pista esportiva, principalment per a la pràctica de futbol sala, al parc de Pere Bufí. Aquest col·lectiu de joves havia reclamat un espai per poder practicar aquest esport al barri. L’equipament, amb un pressupost de 45.000 euros, es construirà en la zona on s’ubicaven les pistes de petanca. Les dimensions de la pista seran de 25 metres de llarg per 12 d’amplada. Segons les previsions del Servei de Planificació i Programació Estratègica de l’Ajuntament de Santa Perpètua els treballs es podrien iniciar durant la tardor ja que el projecte es troba ara en fase de contractació.
La presentació de la pista esportiva es va realitzar a finals de maig durant una reunió a la que va assistir l’alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, dies abans de renunciar al seu càrrec en el Ple celebrat el 4 de juny a la Sala Telers.