L’Ajuntament endega el servei d’OAC 360º per facilitar la tramitació en línia

Dilluns, 19 de desembre de 2022 a les 08:00

L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda ha estrenat aquest mes de desembre l’OAC 360º

Es tracta d’un servei d’atenció a la ciutadania que ofereix tres canals de suport als veïns i veïnes en la seva relació amb l’administració: telèfon, correu electrònic i el servei Truca’m.

El regidor de Govern Obert i Transparència, Marçal Solà, ha explicat que l’OAC 360º és un servei pensat per ajudar a la ciutadania a resoldre dubtes o dificultats a l’hora de fer tràmits en línia, com ara sol·licituds d’ajuts o subvencions, certificats d’empadronament, llicències d’obres o d’activitats, la instal·lació d’un certificat digital, etc. 

El servei telefònic s’ofereix des del número 93 046 06 00 i està actiu de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores. Pel que fa al cor­reu electrònic, es poden adreçar consultes a l’adreça oac360@staperpetua.cat, que seran respostes pel personal tècnic del servei. Per últim, el servei Truca’m és un suport que permet demanar que truquin a la persona en un horari convingut.

El regidor de Govern Obert i Transparència ha explicat que aquest servei està especialment orientat a les persones que tinguin dificultats i dubtes en la tramitació en línia. “La tramitació telemàtica té l’avantatge d’estalviar desplaçaments i no haver d’adaptar-se a horaris d’obertura de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, però pot suposar dificultats i dubtes a aquelles persones que no estan habituades”, ha manifestat Marçal Solà que ha afegit també la seva utilitat en els moments d’alta intensitat de tramitacions com per exemple quan s’obren les inscripcions als casals d’estiu. 

L’Ajuntament ja va realitzar una prova pilot d’aquest servei durant els primers mesos de la pandèmia de Covid-19. 

Darrera actualització: 20.12.2022 | 09:57