L'Ajuntament de Santa Perpètua se suma al minut de silenci convocat per la FEMP en record de les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela

Divendres, 26 de juny de 2026

L'Ajuntament de Santa Perpètua se sumarà el pròxim dilluns 29 de juny a les 12 hores a la plaça de la Vila, al minut de silenci convocat per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) en record de les víctimes dels devastadors terratrèmols que han afectat Veneçuela.

L’Ajuntament vol fer arribar especialment el seu escalf i suport a la comunitat veneçolana de Santa Perpètua en aquests moments de dolor i trasllada tota la seva solidaritat davant les conseqüències de la tragèdia.

Amb l'adhesió a aquesta iniciativa, el consistori vol expressar el seu condol per les víctimes, traslladar el seu suport al poble veneçolà i mostrar la seva solidaritat davant la greu tragèdia humanitària provocada pels sismes. El minut de silenci és una mostra de respecte envers les persones que han perdut la vida i de suport a totes les afectades per aquesta catàstrofe. En la sessió plenària del mes de juny celebrada el 25 de juny ja es va guardar un minut de silenci per les víctimes d'aquesta catàstrofe.

L'Ajuntament convida la ciutadania a sumar-se a aquest acte de record i solidaritat, que tindrà lloc davant de la casa consistorial el dilluns 29 de juny a les 12 hores.

Darrera actualització: 26.06.2026 | 13:50