L'Ajuntament contractarà en prà ctiques cinc joves del municipi en atur i beneficiaris del programa de garantia juvenil
L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda contractarà en prà ctiques cinc joves del municipi, d'entre 18 i 29 anys, per un perÃode de sis mesos. L'objectiu d'aquesta actuació és que les persones beneficià ries puguin adquirir experiència laboral desenvolupant el seu treball en diferents serveis del Consistori. AixÃ, es contractaran dues de nivell tècnic i altres tres auxiliars administratives, que obligatòriament hauran d'acreditar la formació reglada necessà ria finalitzada com a mà xim en els últims cinc anys.
Les persones candidates han d'estar inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO) al SOC i han de ser beneficià ries del Sistema Nacional de Garantia Juvenil. El procés de selecció es durà a terme mitjançant oferta pública a l’Oficina de Treball de la Generalitat de Catalunya.
Segons els perfils, és imprescindible disposar d'un tÃtol universitari, de formació professional o d'altres oficialment reconeguts com a equivalents sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys de la seva obtenció. AixÃ, en el cas de les tres auxiliars administratives, es demana formació en la famÃlia professional d'Administració i Gestió, mitjançant els cicles formatius de grau mitjà en Gestió Administrativa o el de grau superior en Administració i Finances o Assistència a la Direcció. Pel que fa al personal tècnic, se seleccionarà una persona graduada en Dret i una altra tècnica per a la Unitat de Formació graduada en Psicologia, Psicopedagogia, Pedagogia, Treball Social, Educació Social o Mestratge d’Educació Primà ria.
Per dur a terme aquesta acció, el Consistori ha sol·licitat subvenció al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) en el marc de la convocatòria per incentivar la contractació en prà ctiques de persones joves beneficià ries del Programa de Garantia Juvenil.
Per a més informació, cal adreçar-se al Servei de Borsa de Treball, a través de l'adreça de correu borsatreball@staperpetua.cat.