L'Agència Catalana de Consum obre un canal per atendre consultes en directe sobre afectacions per coronavirus
L’Agència Catalana del Consum (ACC) ha informat que ha posat en marxa un consultori de consum en línia i interactiu des del seu canal de YouTube, per poder atendre les consultes relacionades amb les afectacions derivades per les mesures per fer front al coronavirus. Cada dia, de dilluns a divendres i de 12 a 13h, la ciutadania pot formular consultes sobre consum, en directe, des del canal youtube.com/consumcat
L’agència explica que durant aquesta hora es poden formular consultes en directe, relacionades amb afectacions en l’àmbit del consum, com ara la cancel·lació de viatges o d’espectacles, dubtes relacionats amb les quotes de serveis que s’han deixat de prestar (gimnasos, acadèmies, etc.) o la detecció de males pràctiques en la venda de determinats articles, entre d’altres qüestions.
Aquesta iniciativa s’emmarca en la campanya informativa Cuidem el consum, que ha endegat l’Agència per donar resposta a la ciutadania davant les diferents casuístiques que poden afectar els seus drets com a consumidors i consumidores, i alhora fomentar un consum responsable i solidari.