La Flama del Canigó cremarà la foguera de Sant Joan al Recinte Firal

Dimarts, 23 de juny de 2026

El Recinte Firal tornarà a acollir avui l’arribada de la Flama del Canigó per donar la benvinguda al solstici d’estiu.

Membres del Club Esportiu Fondistes Fem Força, Mogoda Trail i participants al projecte Correm Junts d’Asperpol ONGD seran, un any més, els encarregats de portar la Flama pels carrers del municipi. Una flama que portaran a Santa Perpètua els Agents Rurals de la Generalitat. Aquesta és la novetat d'enguany d'aquesta tradició.

La Regidoria de Cultura calcula que una cinquantena de voluntaris participaran en aquesta activitat. El recorregut s’iniciarà a les 19 hores i passarà per la plaça Central, les avingudes Quatre, de l’Estela Ibèrica, de Girona, els carrers de Lleida, de Joaquim Malats, de Santa Maria, la Rambla, la plaça de la Vila, el carrer de Pau Claris, el passeig de la Florida i arribada al Recinte Firal.

L’Ajuntament instal·larà al recinte firal una foguera i a les 20 h està prevista la lectura de manifest de la Flama del Canigó que servirà com espurna per a l’encesa de la foguera. Un ninot s’ubicarà al cim de la foguera i es cremarà la capsa dels desitjos on la ciutadania haurà pogut dipositar els seus papers amb desitjos.

Darrera actualització: 23.06.2026 | 10:39