Formació de l'equip del PAE per millorar l'atenció als infants
L’equip del Projecte d’Acompanyament Educatiu (PAE) ha realitzat tres sessions de formació per millorar la seva tasca d’atenció directa. “Hem après la importància del mètode i el pensament de l’educador cara a l’aprenent i el seu aprenentatge”, segons han explicat. “També ens hem marcat com a objectius reforçar l’autoestima amb cada una de les intervencions a l’aula, reduir els conflictes amb mediació i guia, i fer-los participar en les pràctiques d’ensenyament-aprenentatge com a quelcom imprescindible durant els propers trimestres”, han afegit.
L’equip també ha treballat la importància de la motivació i la decisió pròpia dels infants en l’elecció de pràctiques on es vulgui aconseguir l’èxit de participació i aprenentatge, la millora del contacte amb els serveis que es tenen a l’abast i la reflexió sobre les bones pràctiques i vincles amb els infants.