Els usuaris de l’OAC valoren el servei amb nou punts sobre deu

Dimecres, 21 de gener de 2015 a les 00:00

Els usuaris de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) valoren amb un nou sobre deu aquest servei municipal. La xifra suposa un punt més que l’any anterior i està per sobre dels índexs adequats de satisfacció i de la previsió de set que es preveu en la Carta de Serveis. L’OAC va realitzar una enquesta a 270 usuaris del servei durant el mes de novembre. La mitjana d’edat dels enquestats es situa entre els 35 i 65 anys, on el 66% de les atencions ha estat per a aquest grup d’edat. La majoria dels enquestats, un 75%, són residents a Santa Perpètua i la resta són de fora del municipi. Un 31,01% dels enquestats són veïns del barri de Can Folguera, seguit d’un 23,41% de Centre Vila i en tercera posició del barri de la Florida amb gairebé el 19%.

En relació a la freqüència de l’ús de l’OAC, un 43% realitzen gestions una o dues vegades a l’any, seguit del 25% que ho ha fet de tres a sis cops. Els usuaris donen la màxima puntuació al temps d’espera, la informació rebuda i el tracte del personal de l’OAC. La ubicació de l’OAC es valora amb un nou, la senyalització per poder arribar a l’OAC i la zona d’espera amb un vuit i la privacitat entre les taules d’atenció amb un set.

Pel que fa a la idoneïtat del servei, l’enquesta destaca que es compleix amb l’expectativa de que l’OAC sigui el més important servei d’atenció ciutadana de la totalitat de serveis d’atenció de l’Ajuntament, gestionant directament un 85,39% de les tramitacions, un 9% més que l’any anterior. Aquest indicador demostra la importància de la visió de l’OAC com un tall horitzontal de l’Ajuntament, amb treballadors polivalents en l’atenció ciutadana que realitza una major part de la seva gestió de manera immediata sense altres interlocutors.  

Darrera actualització: 17.02.2021 | 18:29