Compraprop impulsa la campanya Local Friday
Dos establiments comercials de Santa Perpètua participen a la campanya Local Friday que es desenvolupa del 24 al 28 de novembre. Aquesta és una iniciativa conjunta impulsada per l'AMERC, l'associació de municipis de l'eix de la riera de Caldes, a través del projecte Compraprop, que compta amb el suport de la Diputació.
L'objectiu del Local Friday és fomentar un consum més conscient, sostenible i proper com a alternativa al Black Friday. Sota el lema Pensa en gran, compra en local la proposta vol destacar la importància de comprar al costat de casa, posar rostre a les persones que hi ha darrere dels negocis i reforçar els vincles que es generen al comerç de proximitat. Des de la Regidoria de Comerç s’assenyala que el Local Friday “posa en valor el consum de proximitat, no sols per l’impacte econòmic, sinó perquè construeix comunitat i manté viu el municipi”. A més reforça la idea de pensar en un futur millor, en comunitat i sostenible a través de gestos quotidians com triar la botiga que tens al costat de casa.
La regidora de Comerç, Laura Oliver, ha destacat que "aquesta iniciativa posa al centre les persones i el valor del comerç local".
A Santa Perpètua participen del Local Friday els establiments Bodega Folguera i Quality Home. Des del dia 10 i fins a final de mes als perfils d'Instagram i Facebook de Compraprop s'informen dels comerços i les seves propostes. Com a part de la campanya, s’ha produït material audiovisual professional per als comerços participants. Aquests establiments han rebut una sessió de fotografia i vídeo, pensada per millorar la seva presència digital i facilitar la difusió de les seves ofertes. Laura Oliver ha expressat que "és una manera de facilitar aquest tipus de continguts als establiments ja que no tots tenen aquests recursos audiovisuals".