Banda Esfèrica invocarà la pluja amb Granotes al cel, aigua a la terra!
La companyia Banda Esfèrica tancarà aquest divendres 26 de juny la programació d’Efímera Estiu amb Granotes al cel, aigua a la terra! L’espectacle es podrà veure a l’amfiteatre del parc Central a les 20 h.
Està concebut com una celebració col·lectiva on la dansa es converteix en un ritual lúdic i festiu per fer recordar que, tot i no poder fer ploure, sí podem fer comunitat i redescobrir la bellesa de la vida compartida. Aquesta és una peça festiva de carrer, oberta a tots els públics, que transita entre les festes populars, la dansa urbana, el teatre documental, la performance, entre la realitat i la ficció i que en el rerefons vol retre homenatge humorístic i poètic a la pluja.
Carlota Grau, directora i ballarina de Granotes al cel, aigua a la terra! ha explicat que tot va néixer arrel de la sequera que ja es patia als camps de Tarragona al 2022.
El muntatge recorda les conseqüències de la sequera amb diferents àudios i utilitza cançons pop amb una base techno per desenvolupar una coreografia a la qual el públic es pugui anar afegint.
Banda Esfèrica ha apuntat que es pot participar al ritual ballant o simplement mirant. Però sigui com sigui serà una manera festiva i col·lectiva de finalitzar amb la programació d’Efímera Estiu.