Aquest dilluns comença un nou torn de tarda per reforçar el servei de neteja
L'empresa Mogoda Serveis implantarà aquest dilluns 22 de juny un nou torn de tarda en el servei de residus i neteja de la via pública.
L'alcalde de Santa Perpètua, Joan Carles Mingueza, va realitzar aquest anunci durant la visita institucional a les oficines de l'empresa municipal que s'han traslladat a la plaça de les Tretze Roses, al barri de Can Folguera.
El nou torn de tarda disposarà de vuit operaris més el capatàs. Els primers dies l'horari serà de 13 a 20 hores i a partir del 25 de juny el torn s'establirà des de les 15 fins les 22 hores.
L'alcalde ha destacat la posada en marxa d'aquest nou equip que "donarà suport a tota la tasca que es fa al matí" i considera que tindrà "una incidència en la millora del servei" que presta l'empresa municipal a la ciutat.
Joan Carles Mingueza ha manifestat que Santa Perpètua serà un dels pocs municipis que compta amb un torn de tarda per realitzar aquestes tasques de neteja a la via pública i considera que serà un "reforç molt important per mantenir els carrers de Santa Perpètua el més nets possibles".
L'alcalde ha expressat que el servei es posa en marxa aquest 22 de juny, tot just abans de la revetlla de Sant Joan, "una nit màgica però que també provoca brutícia per la festa al carrer".