El Servei de Català de Santa Perpètua amb el suport de les regidories de Comerç i de Cultura han iniciat la segona edició de la campanya 'A l'abril cada paraula val per mil'.
La campanya consta d'una col·lecció de cartells que enguany expliquen el significat de dites i frases fetes catalanes que s'instal·laran als comerços i parades del Mercat de Santa Perpètua fins al 26 d'abril. L'objectiu és divulgar la llengua catalana d'una manera lúdica, popular i cientÃfica i promoure'n l'ús al comerç de la ciutat coincidint amb motiu de la de la celebració de Sant Jordi, segons han explicat des del Servei de Català .
Aixà la campanya inclou cartells amb dites com 'hi ha més dies que llonganisses'; 'no posar-se pedres al fetge'; 'anar amb el lliri a la mà '; o remenar les cireres, entres moltes altres.
Des de l'organització, es convida a la ciutadania a compartir per les xarxes socials amb l'etiqueta #valpermilSPM les fotografies dels cartells que vegin als diferents establiments del municipi amb l'objectiu de dinamitzar la campanya i fer-la arribar a un major nombre de persones.
La campanya compta amb la participació del Mercat Municipal i de l’Associació de Comerciants Els Comerciants.
Â