Vés al contingut (premeu Retorn)

Registre de documents dirigits a l'Ajuntament

per admin darrera modificació 21/07/2015 13:10
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) es la unitat responsable del registre general, i recepcionarà totes les sol•licituds, escrits i comunicacions dirigits a qualsevol òrgan de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda o de qualsevol altra administració pública amb la qual s’hagi signat el conveni corresponent. Són registre auxiliars els ubicats a la Granja Soldevila (Promoció econòmica, Cultura, Educació i OMIC) , Esports i Serveis Socials.

Qualsevol persona, empresa o organisme públic degudament identificat.

Es registraran només els documents que vagin subscrits per la  persona degudament identificada i que no siguin fotocòpies de documents. No es registra la propaganda, els escrits anònims, saludes, comunicacions oficioses i rebudes de tramesa comercial, telefax i correus electrònics.

  • Instància degudament complimentada.
  • Document d’identificació i representació, si escau
  • Documentació que precisi el tràmit, si escau.

En qualsevol moment.

El registre és immediat.

No consta en el registre.

Gratuït

Presencial i telemàtic

Oficina d' Atenció Ciutadana

Iniciar tràmit

instancia general web.pdf